طراحی تخصصی مهر خاتم

مهر خاتم چیست و چه کاربردی دارد ؟

مهر خاتم قدمتی چند هزار ساله دارد و در عصر سلاطین ، پادشاهان و ائمه معصومین به صورت نگین انگشتری و مهر دستی بعنوان امضای پایانی نامه ها استفاده می شده است. امروزه طرح مهر خاتم محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده و می توان از این طرح ها بعنوان مهر جیبی ، لوگوی شخصی ، امضای هنری ، عکس پروفایل شبکه های اجتماعی و … استفاده کرد. در طرح مهر خاتم ، اسم اشخاص بصورت خوشنویسی شده و با نقوش اسلامی و اعراب و… تزئین می شود که زیبایی طرح را چند برابر می کند و همچنین نقوش ریز طرح و ترکیب پیچیده حروف خوشنویسی باعث می شود که جعل کردن مهر خاتم غیر ممکن باشد.

پس از مشاهده نمونه کارهای موجود در سایت علاوه بر درج نام و نام خانوادگی ، در قسمت “نمونه طرح انتخابی” کد طرح مورد پسند خود را وارد کنید (مثال: طرح مهر خاتم کد ۱۲۸ ) و در صورت لزوم توضیحات تکمیلی در مورد طراحی را قید فرمایید.
بعد از ثبت سفارش به درگاه پرداخت اینترنتی متصل خواهید شد و پس از پرداخت هزینه طراحی ، سفارش شما با موفقیت ثبت خواهد شد.

فایل های اصلی مهر خاتم حداکثر طی ۴۸ ساعت از طریق ایمیل یا تلگرام و واتساپ ارسال می گردد.

۱- طراحی مهر خاتم تخصص ما می باشد و در پروسه طراحی تمامی معیارهایی که در زیبای طرح تاثیرگذار است و سلیقه کاربر ( با توجه به نمونه طرح انتخابی ) با دقت و ظرافت کامل اعمال می گردد.

 

۲- برخلاف سایر طراحان که از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنند ، طراحی مهر خاتم ما توسط نرم افزار ایلوستریتور انجام می شود و فایل اصلی طرح بصورت وکتور با فرمت EPS می باشد. برای ساخت مهر های ژلاتینی و لیزری ، فایل وکتور ضروری است و نمی توان از فایل فتوشاپ برای مهرسازی استفاده کرد.

 

۳- فایل اصلی مهر خاتم بصورت وکتور در اختیار کاربر قرار می گیرد. فایل وکتور EPS این قابلیت را دارد که بدون افت کیفیت هر اندازه که نیاز باشد می توان طرح را بزرگنمایی کرد.

 

۴- افتخار ما رضایت صد در صدی کاربران از طراحی مهر خاتم است.  طراحی خاتم ما این ویژگی را دارد که اگر در هنگام سفارش ، کاربر نمونه طرح انتخاب کرده باشد طراحی بر اساس نمونه طرح انتخابی تا تایید و رضایت نهایی کاربر اصلاح خواهد شد.

 

۵- در سفارش طراحی مهر خاتم ، کاربر می تواند در بخش توضیحات تکمیلی ، هر تغییر دلخواهی مانند : تغییر رنگ ، نوع خط ، حجم نقوش ، پیچیگیدی ترکیب حروف و یا فرمت های تصویری مورد نیاز خود را درخواست کند.

سوال  : چگونه می توان اعتماد کرد و پول واریز کرد؟

جواب : نمونه کارهای موجود در وبسایت،تنها بخشی از سفارشات انجام شده ما می باشد.همچنین ما از معتبرترین سرویس اینترنتی پرداخت آنلاین استفاده می کنیم،طبق قوانین اگر سایتی از درگاه پرداخت اینترنتی سوء استفاده کند به سرعت از سیستم حذف و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد .شما می توانید با ارسال تیکت به سایت (زرین پال) درباره ی اعتبار ما سوال کنید.

 

سوال : در صورت پسند نکردن طرح چه باید کرد؟

جواب: اگر هنگام سفارش نمونه کار انتخاب کرده باشید طرح در قالب نمونه انتخابی ، تا تأیید نهایی شما قابل اصلاح و ویرایش می باشد.

 

سوال : مدت زمان تحویل طراحی چقدر است؟

جواب : فایل های طراحی حداکثر طی ۴۸ ساعت از طریق ایمیل ، واتساپ یا تلگرام ارسال می گردد.
 
سوال: فایل طراحی با چه فرمت هایی ارائه می شود؟
جواب : فایل ها بصورت پیش فرض در فرمت های jpg , png , eps , pdf و درصورت درخواست با تمامی فرمت های تصویری ارسال می گردد.
 

انتخاب نمونه طرح

از بین صدها نمونه کار طراحی مهر خاتم ، طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.

ثبت سفارش طراحی

اسمی که می خواهید بصورت مهر خاتم طراحی شود را در فرم سفارش ثبت کنید.

ارسال طرح مهر خاتم

طرح مهر خاتم شما با کیفیت و ظرافت بالا طراحی و ارسال خواهد شد.

تعرفه طراحی مهر خاتم

طراحی اختصاصی مهر خاتم
هزار تومن ۲۵۰
  • طراحی بر اساس نمونه انتخابی
  • ارسال مهر خاتم با کیفیت بالا
  • امکان اصلاح طرح تا تأیید نهایی
  • ارسال فایل اصلی برای مهر سازی
  • ارسال فایل با فرمت های دلخواه
پیشنهاد ویژه

رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان